wtorek, 7 kwietnia 2015

Tytuł mangi

Hej! Ostatnio pracowałam nad projektem tytułu mojej mangi. Co myślcie o tym? 
Nie mam tylko żadnego pomysłu na kropkę nad "i" zrobić w stylu reszty liter, czy może jakoś ją ozdobić? Jak wam się podobają czcionki? 
Tą, którą napisałam tytuł wymyśliłam sama, a do pseudonimu użyłam Arial Raunded MT Bold
Dodam, że historia to sci fi o dziewczynie, która przypadkiem zostaje wciągnięta w walką o władzę nad krajem. Jest to romans połączony z lekkim ecchi. 

Z góry dzięki za wszelkie wskazówki!

To "o" wyszło jakoś dziwnie...
ale spróbuje jeszcze to poprawić, tylko najpierw coś zrobię z tą kropką!!!

Nekow

2 komentarze:

  1. Ja kocham rysować mangę. *.*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten napis ;)
    Mogę prosić o jedno kliknięcie w poście? Odwdzięczę się ;) http://asia-asiaablog.blogspot.com/2015/04/ootd-choiescom.html

    OdpowiedzUsuń

Za każdy komentarz z góry dziękuję!
Nie wymieniem się obserwacjami.
Każdy obraźliwy (nie tylko dla mnie) komentarz oraz spamy zostaną usunięta.
Nekow