czwartek, 18 czerwca 2015

Sorry że tak długo...

Siemka!
Sorry, że tak długo musieliście czekać na mój kolejny post na blogu,
chociaż ci, którzy czytają też mojego funpage na fb
(i mega wam jestem za to wdzięczna, a dla tych, którzy go jeszcze nie czytają link tutaj)
aż tak się za mną nie stęsknili.
Tak tak!
Jestem zła, ponieważ zamiast zajmować się blogiem siedzę tylko na fejsie,
bo tak  mi jest wygodniej xP
Ale czułam się tak bardzo źle, że tak się obijam, że teraz to nadrobię wrzucając tu wszystkie zaległe rysunki, a więc:



Tak to jest mój rysunek (kilka osób miało wątpliwości)

































































 

Poniższe rysunki są brzydkie xP





































































































A tu kilka planów lekcji,

 na których bawiłam się moim programem do edycji grafik xD

Dzięki

Nekow <3

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z góry dziękuję!
Nie wymieniem się obserwacjami.
Każdy obraźliwy (nie tylko dla mnie) komentarz oraz spamy zostaną usunięta.
Nekow