sobota, 25 lipca 2015

Okładka Rebelliona

Skończona!
Skończyłam projektować rysować i obrabiać w komputerze
okładkę Rebelliona!
(komiks nad którym pracuję już od jakiegoś czasu jakby ktoś nie wiedział)
Wygląda tak:




Zrobienie jej nie było takie łatwe!
Tu macie screena który pokazuje jak wyglądały niektóre elementy tworzenia.
(było eszcze ich kilka po drodze ale usunęłam i te też pousuwam xD )

(w pustych miejscach były jakieś tam inne foldery i pliku. Niezwiązane)
Tak to się ogółem przedstawia.
Dodatkowo już prawię skończyłam szkic 1 rozdziału
i sporo stron pokryłam tuszem.
Kto wie może uda mi się skończyć przed planowaną na moim funpage na fb premierą :)

Nekow <3


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z góry dziękuję!
Nie wymieniem się obserwacjami.
Każdy obraźliwy (nie tylko dla mnie) komentarz oraz spamy zostaną usunięta.
Nekow