niedziela, 16 sierpnia 2015

7.08 i 8.08 te daty zapamiętam na całe życie!!!

Siemanko!!!!
Jestem w cholerę szczęśliwa
Dlaczego?
Ponieważ byłam na NiuConie,
Spotkałam swoją idolkę,
Dostałam jej autograf
(i to 3 na trzech tomach komiksu) 
Pokazałam jej Rebelliona,
Powiedziała, że fajny
(oczywiście wspomniała tez o błędach jakie popełniłam)
i życzyła powodzenia!!!
Łuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu:)

O kim mowa?
Oczywiście o KattLett!!!

Tak dokladnie!

Mam z tego taką podjarkę!!!
Wciąz nie moge w to uwierzyc!
To jest jakies takie kompletnie nierealne!!!

Macie tu kilka zdjęć, które tam zrobiłam:

Nie kupiłam tego... Ale chciałam TT^TT
Moja torba z przypinkami :D
Kupiłam xD
Autograf dla mnie <3<3<3
Widok ze schodów
Kupiłam 2 losy w obu wyszły mi rzutki.
Będę miała czym mordować hehe
Na tytanów!!!
Kupcie mi taką *.*


Zapomniałam zapytać o zgodę na publikację zdjęcia, więc zakryłam twarze i jest git!


Cosplay Natsu

I to już wszystko!
Prace nad Rebellionem powoli dobiegają końca,
 więc możecie się spodziewać publikacji
 przed ogłoszoną wcześniej premierą!!!

Nekow :)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z góry dziękuję!
Nie wymieniem się obserwacjami.
Każdy obraźliwy (nie tylko dla mnie) komentarz oraz spamy zostaną usunięta.
Nekow