niedziela, 23 sierpnia 2015

Kanał na you tube!

Siemanko!!!!
Chyba już kiedyś wspominałam coś o kanale na yt...
I oto jest!
Sam kanał jest już całkiem gotwy.
mam wszystkie linki,
opis,
tło
i avatar.


Teraz pracóję nad pierwszym filmem xD
Tekst jest już napisany a ja dużo ćwiczyłam
i jestem już gotowa do nagrywania!

Tylko problemem jest sprzęt...
Sytuacja wygląda tak:
Mam w domu 2 komputery
starszy i nowszy.
(teraz piszę ze starszego)
na nowszym mam wszystkie programy i mikrofon.

Tylko że on stoi w pokoju mojego starszego brata, a u niego jest malowanie
Ech...
i jak znam swoją rodzinę szybko to się nie skończy...

Ale jestem dobrej myśli
i
pierwszy film planuję na 1 tydzień września xD


życzcie mi powodzenia!

Może nawet powiem wam jeszcze przed końcem sierpnia
co to będzie za piosenka...


Nekow <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Za każdy komentarz z góry dziękuję!
Nie wymieniem się obserwacjami.
Każdy obraźliwy (nie tylko dla mnie) komentarz oraz spamy zostaną usunięta.
Nekow